joi, 25 februarie 2010

BLOGROLL EXTINS

   Am decis sa fac aceasta postare din dorința de a afișa toate blogurile care îmi plac. Deocamdată nu am găsit scriptul asa cum mi-as fi dorit însă nu voiam sa mai amân. Postarea va fi permanent în lucru în funcție de blogurile care le voi adăuga pe parcurs. Scriptul pe care îl folosesc aranjează doar blogurile în ordinea celei mai recente postări sau cel putin asa pretinde deoarece din ceea ce am observat eu nu o face. Cautam unul în genul celui de la "Blogger" care sa afișeze inclusiv titlurile postărilor, imagine și câte un fragment din acestea deci va rog dacă cineva este în posesia unui astfel de script v-as ramane dator.
   Deocamdată cer scuze celor carora nu le-am atasat inca imagine insa nu am mai avut timp astazi. Promit sa remediez situatia in cel mai scurt timp. Pana atunci va doresc lectura placuta paentu ca dupa umila mea parere aveti ce citi pe blogurile respective.


7 comentarii :

  1. Merci frumos. Berea, la vara. Si referitor la asta, am io o idee care se plictiseste. O s-o public cat de curand. Altfel te bag in... blogroll cat ai zice peste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai vazut ca ai resusit sa te motivezi destul sa "updatezi blogroll-ul :) si din asta s-a mai facut si de-o postare. Acum cu spor si la mai mare >:)
    Este ca le am, ce Patapievici, ce epicurianu`? Sfantu` frate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci pentru includere printre preferatii tai:)
    Cu ocazia asta am descoperit cateva bloguri interesante...

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate nu mi-a iesit asa cum voiam :( Nu isi face update in functie de postarile celorlalti. Mai caut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ai pentru ce. Eu am dat de tine la Zamolxes si mi-au plăcut comentariile tale. Ma bucur dacă ai găsit ceva interesant pe blogrollul meu. Tocmai de aceea ma agit sa îl fac cum trebuie. Ca un semn de apreciere pentru cei pe care ii citesc. Intre noi fie vorba îmi plac asa de mult încât uit sa mai postez la mine :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Eventual putem sa o bem on-line ca pentru a o bea fata în fata... nu știu cum și când vom reuși. Oricum mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Stiu, barbatilor nu li se ofera martisoare. Ai insa unul special la mine pe blog. Vezi tu ce faci cu el...

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta!

Related Posts with Thumbnails