miercuri, 10 august 2011

Radio Torino International - voci romanesti in Italia

   In urma cu câteva luni am citit pe Facebook despre Radio Torino International și sincer ma așteptam sa dau de o echipa de manelisti dar am constatat cu bucurie ca m-am înșelat. Nu numai ca nu difuzează manele dar am ascultat emisiuni pe care nici în România nu le asculți și ma refer la "Dor de Folklor" care se difuzează sâmbăta de la 09:00 la 12:00  și duminica de la 09:00 la 10:20 si de la 11:30 la 12:00. Duminica este întreruptă de emisiunea "Lumea copiilor".
   O alta emisiune care îmi place mult este "Colecția de aur a muzicii românești" pe care o puteți urmări zilnic. Dar nu are rost sa va scriu aici grila lor de programe. Cel mai bine ar fi sa-i ascultați voi și sa va convingeți. Eu unul am început sa-i ascult zilnic, în mașină am radioul setat pe frecventa lor (90,0 FM) iar acasă pe net pe site-ul lor http://www.torinointernational.com . Din păcate frecventa este destul de aproape de alte posturi și uneori interfereaza dar pe net se aude foarte bine și în plus puteți vedea și prezentatorii live si participa la chat. Eu personal am creat o pagina  pe Zamolxe.info, blogul pe care m-am gândit sa-l dedic diasporei, player-ul cu web cam-ul din studio si il puteti urmari aici putând asculta live emisiunile lor.
   Un mesaj pentru echipa Radio Torino International : "Va mulțumesc pentru emoțiile pe care ni le dăruiți" 


0 comentarii :

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Parerea ta!

Related Posts with Thumbnails