luni, 21 decembrie 2009

Diaspora si salamul cu soia!

M-am hotarat sa fac acest blog deoarece nu as vrea sa amestec anumite subiecte intre ele. Primul Hacker Jurnal este, asa cum sugereaza numele dedicat computerelor, cel de al doilea Dacia Valahorum este dedicat istoriei antice a neamului nostru, iar in Ce P...arerea mea voi scrie mai liber despre ceea ce gandesc si despre ceea ce ma deranjaza. Si acum primul subiect...
"Din cauza voastra a iesit iar asta..." Cam asa am fost intampinat la telefon cand am sunat acasa sa vad ce mai fac ai mei.
Asta imi aminteste de o alta replica celebra in anii'90 : "Ce stiti voi...ati stat dincolo nu ca noi sa mancati salam cu soia"
Iertati-ne va rugam ca ne preocupa soarta tarii si implicit a voastra!
Apropo de salamul cu soia va vaietati ca va dadea Ceausescu salam cu soia azi cine va obliga sa mancati soia??? Aaaaaa sau acum vreti sa mancati sanatos, comparati snitele de soia, faceti sarmale de soia, acum va place si uneori o platiti mai scump decat carnea ca de... e agricultura biologica. Stiti oare ca majoritatea acestor produse importate din China sau cine stie de unde este modificata genetic si este cancerigena??? Cautati pe "Goagăl" si veti gasi!
Sau mancati ca sa ne puteti scoate iar ochii ca noi nu stam in tara sa mancam si noi???
Am inceput sa obosesc vazand atata ipocrizie!
Probabil ca la urmatoarele alegeri voi urma sfatul lui Bombonel sau al lu' nea' antenistu' si nu voi vota! Sau o alta idee ce ar fi sa biocotam alegerile din diaspora, ce ar fi sa nu mai voteze de loc diaspora??? Atunci veti zice ca e vina noastra ca nu am votat si de aceea a iesit cine a iesit! Pentru ca evident orice s-ar intampla va fi vina noastra.

2 comentarii :

  1. succes!
    cred ca-i o idee buna sa te nichezi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu vreau sa amestec borcanele :) Oricum comentariile sunt libere. Cine vrea sa ma injure nu are decat!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta!

Related Posts with Thumbnails